JAPPJAPP 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja det har jag absolut, bland annat i år jag gick in på krogen för första gången som 18åring!

Höll du några av dina nyårslöften? 
Ja mer eller mindre, skulle sluta röka, nu snusar jag ju nästan bara.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej det vart dom inte.


Dog någon som stod dig nära? 
Nej, tack och lov.

Vilka länder besökte du?

Sverige och.......... ja det tog väl slut där.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?

Ja, massa saker.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
29 dec. TYP lyckligaste dagen i mitt liv.

Vad var din största framgång 2010?

Jag har växt mycket som person. Någon större framgång på annat håll kan jag väl inte påstå att jag har gjort.

Största misstaget? 
Oj, to many to tell.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inget speciellt, utom min blåsa på knät som nu efterlämnat sig ett blått ärr..

Bästa köpet?

Min systemkamera!


Vad spenderade du mest pengar på?

Snus, alkohol och mat:$

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Gubben i lådan, La Di Da osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

lite både och.

Vad önskar du att du gjort mer?

Litat på magkänslan.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat.


Hur tillbringade du julen?

I hemavan med familjen, bästa julen hittils


Blev du kär i år?

Nej.

Favoritprogram på TV?

Simpsons såklart:$

Bästa boken du läste i år?

Läste en självbiografi som jag inte kommer ihåg vad den hette eller vem som skrev den. men den var kung.

 

Största musikaliska upptäckten?
Daniel Adams-Ray Helt klart

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Jag fick ingenting av mina föräldrar, men av min bror fick jag typ det finaste jag har fått. En silverring med "syster" ingraverat

 

Något du önskade dig men inte fick? 
Thailandsresa HÖHÖ

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Familjen for och käkade på tatung, sen åkte jag till sofia larsson för vin och mys med några fina människor, sedan blev det mitt första besök på olles som 18 =D


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massa grejer


Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Vet inte..

Vad fick dig att må bra?

Vännerna och familjen. 

Vem saknade du? 
Old times

De bästa nya människorna du träffade?
OJOJ.. alla människor jag har träffat är bäst:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0