theres always that one special person.

GODDAG FOLKET.
Gårkvällen var bra från början till slut, förutom lite missöden vid bussgrillen, men vårat bra humör lämnade oss inte trots det. Kvällen började med en stressad hanna&cissi som fixade sig i all panik. Sedan blev det pizza som tro det eller ej satt helt perfekt i kistan.

Vi åkte och hämtade upp sofia&nathalie och stressade oss iväg mot hamn. Väl där mötte vi upp madde&katta och fick halverst panik när mobilen fick slut batteri. Som tur var kom hasse och mötte oss så vi inte for fel.

I hamn var johan hasse och fredrik, vi var där ett tag och hade roligt innan vi styrde mot stan&olles. Kvällen bjöd senare på en miljard olika saker. Bland annat blev jag bjuden av världens sötaste på en drink. TACK

Nu ligger jag iallafall och trycker chips (ALLTSÅ NÄR SKA JAG GE MIG?????) och väntar på att bandel, aka cissi ska komma och hämta hennes things.
VAD HÄNDER IKV?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0