snodde av cissi, bara för att jag kan:$

Fem "skulle du"

Skulle du vilja vara längre?Nejj
Skulle du vilja väga mer? HAHAH nej.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Hade jag haft en hade jag nog bara blivit ledsen, inte arg.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? Isånnafall inte bara för att den personen var känd
Skulle du vilja dricka dig full nu? Nån gång jag inte vill?


Tio "kan du"

Kan du röra på öronen?
Typ lite, känns de som, säkert inte..
Kan du slicka dig på näsan?Nej..
Kan du kolla i kors med ögonen?Oja
Kan dina föräldrar lita på dig?Inte enligt dom
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?HHHEHE jo men det kan jag.
Kan du vara på fest utan att dricka?Klart jag kan. ett tag iaf:$
Kan dina vänner lita på dig?Absolut!
Kan du tänka dig att pierca naveln?Nej.
Kan du suga?Eftersom att man föds med sugreflex så..ja?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?ja.. eller... typ..


Femton "har"


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?Det var längesen, men det har dom
Har du ett syskon?Lillebror
Har du varit full den här månaden?ja
Har du någonsin haft sex med någon?ja?
Har dina föräldrar ljugit för dig?ja
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?lite
Har du borstat tänderna den senaste timmen?nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?Ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?ja
Har du ljugit på någon fråga än då?nej



Tjugo "vem"

Vem är din bäste vän?
Har många fina nära vänner.
Vem älskar du?Min familj och mina vänner
Vem hade du senast sex med? Ingenting jag har tänkt dela med mig av
Vem vill du bli full med?Skulle ju vara naiz att supa med mina underbara vänner
Vem är den bästa artisten?Ohshit.. passar på denna
Vem pratade du senast i telefon med? KIWI(nina)
Vem har du en liten crush i?
Vem är snyggast i världen?Måste vara lite mainstream och säga megan fox.DAMN
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?Vänner, familj, behövande.
Vem är snällast i världen?Bamse har jag hört
Vem vill du prata med?Cissi
Vem sov du med senast?nån
Vem såg du full senast?Tusse simon och benne kanske
Vem vet allt om dig?Ingen vet allt
Vem kysste du senast?NINI:$
Vem kramade du senast?Simon
Vem kan berätta allt för dig?vet inte
Vem kan du berätta allt för? Ingen
Vem hatar du?Den människan vet om det själv.


Vad blir ditt namn baklänges?annah
Har du gjort en snöängel i år? NEJ. fan va tragiskt.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Ingen aning
Har en dröm gått i uppfyllelse? nej
Tycker du att sengångare är söta? jaa:$
Har du någon gång testat karate? Im karate kid
Första sporten du gick på? oj.. vet inte.. ridning?
Minimorötter eller pommes frites? HAHAHAHA pommes.
Vad längtar du mest till just nu?fredag
Hur gammal har du tänkt bli? inte längre än nödvändigt.
Har du haft vattkoppor? jaapp
Vad drömde du inatt? Att hasse var tandläkare och att jag vart tvingad till att föda ett barn
Vilken tv-serie är bäst? Chuck, gossip girl, himym osv.
Höga eller låga strumpor? säger som cissi - lagom?
Vad är du mest rädd för i hela världen?att bli lämnad.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan?typ gråa
Bikini eller baddräkt? Bikini
Snyggaste läraren? Typ våran gympalärare....
Är du mörkrädd? yes
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Aldrig
Riktig gran eller plastgran? Plast
Tänt eller släckt när du ska sova? SLÄCKT
Godaste drickan till frukosten? Äter aldrig frukost. men mjölk funkar alltid!
Vill du bli president? Oh god no..
Har du spelat tjej i en teater?Räknas ronja rövardotter i 3an:$?
Duscha eller bada? duscha
Har du gråtit i skolan nån gång?Japp
Hur tar du dig till jobbet?Skolan? buss eller skjuts
Har du någonsin sminkat dig som punkare? HIHja
Sjunger du på toa?Nee
Vilken färg har din jacka?svart
Använder du långkallingar? inte atm
Är du höjdrädd?börjar skaka om jag står på en stol, tror det berättar ganska mycket?
Vilket land vill du åka till?THAI
Vad var det senaste som fick dig att skratta?Nina eller hasse
Vad ska du göra NU?Skriva klart dethär samtidigt som jag skriver med folk på msn sms och face.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?Ja
Har du sett din bästa vän gråta? ja..pain.
Vilka vitaminer åt du när du va liten? såndär sana sol:$ himla gött
Vad åt du senast? Kommer inte ihåg
Har du fått någon komplimang idag? ja
Har du varit med i en rättegång? nej
Är du polare med grannarna? japp
Vilka språk talar din mamma? haha svenska.
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste piercingen? toung
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? jag vet inte
Gay? haha nej.
Har du däckat/spytt för att du druckit? JAMAN
Har du täckt någons hus med toalettpapper?Nej, CISSI???
Suger det här?Ja, varför gör jag det ens?
Har du varit på stranden?JA
Har du haft en stalker? OJA
Minns du din/dina musiklärares namn? japp
Hur bra är din syn? HAHA hur dålig som helst
Har du varit på ett party? nee aldrig i hela mitt liv.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig, blir illamående av skräck bara jag ser bilder på hajar så.
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror?f12a?
Har du varit utomlands? Japp
Har du sett din bästa vän naken? HAHAHA ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på?Mamma och pappas.
Var är dina syskon just nu? Min bror ligger nog och sover nu.
Vad var den senaste drömmen du minns? Jaa, som jag skrev tidigare att hasse var tandläkare och att jag födde ett barn även om jag inte ville.
Vilken tid gick du upp i morse? -
Vad ska du göra i helgen? supa
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Haha det var lite klantigt faktiskt:$
När var du riktigt sjuk senast? ÄR alltid sjuk
Vem är den senaste kändisen du tog på? ..
Vad finns i din bakficka? nuting
Har du färglinser? nej
Vad gjorde du kl 2 inatt? satt och höll hasse vaken haha=(=(
Vad är det första du gör på morgonen?Tar en snus
Vad ska du göra efter det här?Vet inte, andas ut:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0