krig kan inte stoppas, bara skjutas upp till fiendens fördel

HAHAHAHA ALLTID LIKA KUL!!
Idag vaknade jag tusen gånger innan jag äntligen orkade pallra mig upp ur sängen, då fick jag skjuts av papi till skolan där jag slängde i mig mat för att sedan halvspringa till körskolan för körlektion som typ gick bra. Efter det gick jag omkring på stan ett tag, träffade sofia och evy och vi gick på gina där jag köpte en tröja, efter det gick jag omkring i tusen år och försökte hitta någon ring, utan framgång. Då träffade jag emelie och janina som jag gick med ett tag, senare kom även alexandra och frida(?) och joinade oss. När dom hade farit hittade jag ÄNTLIGEN en ring som jag köpte, blev superglad över att den fanns i min storlek, hah svårt det är att få mig glad?

Sen drog jag och träffade chasse och amanda på kitchen, satt och snackade med dom ett tag och det var nice förutom att det var en jävla unge som låg på stolar och golv och skrek halsen av sig. vars fan höll föräldrarna hus? Efter det fick jag skjuts hem av mami och började städa/planera jag och lovisas födelsedagsfest. Utan framgång. Somnade nyss till men vaknade av ett sms, nu inväntar jag sara och det vankas mys och teoriplugg:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0