HOME

FREDAG
Jag och cissi åkte med lisa till ursviken (TACK FÖR SKJUTSEN) där vi firade fridas 19årsdag. Fint folk, fin kväll som slutade med att jag och några grabbar flydde fältet och drog hem till poppe (inga förklaringar behövs) där jag fipplade på med deras datorer och grejade lite innan jag somnade i poppes säng för att sedan bli väckt av en SJUKT irriterande cissi♥ Vart så sur att jag sprang hem utan att säga hejdå (Klockan var kring 12 när jag somnade) Vaknade av tusen samtal från cissi och sedan kom hon också hem till mig och var ännu mer jävlig

Blev alltså inte så mycket sömn den natten höhö. Kan även tillägga att jag gick in med ögat i en järngrej. Smidigt.

LÖRDAG
var uppskattad och den slutade med djupa diskussioner om livet med en människa som faktiskt delar ungefär samma åsikter som jag. Impulsfest blev det, sedan efterfest hos tusse för att sedan dra med några hem till mig och somna kring 11 - 12 igen.

IDAG
vaknade jag kring 5 och har inte gjort så övrdrivt mycket, madde och emelie kom förbi en stund annars har jag bara sovit:) NU SKA JAG FORTSÄTTA SOVA PÖS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0