one beer, two beers, three beers, FLOOR

Gårkvällen började med att jag och marre (efter ett antal försök) tog oss upp ur sängen, jag duschade, sen fick vi hämtning av marcus, solle och anton. Vi for förbi marre tvärt och hämtade lite saker sen åkte vi till sofia där hon towa och ammep var. Blev ganska snabbt bestämt att vi skulle ut och grilla så killarna for och hämtade en till bil så vi skulle rymmas sen drog vi till alhemsbacken där vi satt och myste till snack om spöken, milfs och annat roligt.

Efter ett tag fick vi sällskap av en full john och en full kim som bråkades med varandra. Vi blev less på att sitta ute så vi for hem och lämnade j&k bakom oss hihi. När jag väl kom hem och satt på en film så kommer rebbe och elina och hämtar upp mig. det blev inbackningar i släp, max en runda, en sväng i davids bil, bli följda av polisen = puls på 100000000, en sten som lättade från mitt hjärta, sladdning på travet, och sen lite mindre bra saker också. Blev trött där vid två någon gång så david skjutsade hem mig och jag slocknade ganska direkt.


Imorse blev jag väckt av att pappa tvättade mina fönster från utsidan, jag kontrade med att ge han fingret och gömma mig under kudden och somnade om i några timmar. Tog mig äntligen upp klockan halv tre, och nu väntar jag på att cissi ska bli klar i stallet så vi kan ta en promenad eller någonting annat mysigt :) nu vart det ett förbannat långt och tråkigt inlägg så jag måste ju nästan lägga in bilderna från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0