Too much time thinking about all of my mistakes My heart, my mind, my soul, my body aches

God morgon!
Vaknade lite senare än planerat men ändå kan jag inte dra mig ur sängen. jobbigt läge för att om cirkus en timma ska jag befinna mig på skolan och jag måste duscha. Och vet ni vad som hände inatt? JAG DRÖMDE EN MARDRÖM (ovanligt you say men..) om lost. Kan det inte bara försvinna. För er som har sett lost så drömde jag om "monstret" och sen krockade jag och pappa med en bil när vi skulle hitta det och då vaknade jag. Fanns även en person som jag kommer ihåg, han hette Simon och han hade verkligen vitblont hår, och han var jättekänslig tydligen, men världens finaste kille och eftersom att jag hade bott i samma stugor som han så hade jag lärt känna han bra, men han blev tagen av "monstret" och ja.. det var hemskt.

HAHAHA jag känner mig som världens retard men jaja. NU ska jag ta mig upp ur sängen förhoppningsvis=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0