This is not where I belong, time to move time to be strong


Igår var jag som sagt hemma. Men efter ett tag fick jag hämtning av rebbe, vi åkte och hämtade elina på balder sen åkte vi till atorp och träffade lite folk, sen for vi ut och åkte litegrann och sen for vi till kim och skulle kolla på hans bil, där träffade vi wirre och co. och även några småflickor som ville åka med.

Efter det åkte vi runt lite innan vi hämtade upp wirre och jag for hem. Efter det låg jag hemma helt död tills kring 11 då rebbe och john kom och hämtade mig i mercan och vi for ut och åkte lite, klagade lite över att basen var stulen och att det saknades, träffade kim wille och johan och kollade på deras bil med älg på taket HEHE. John bröt halverst handen och sen for på shell och krysset och satt där ett tag innan vi for hem och jag somnade ganska snabbt.

Försov mig idag. GOD DAMNIT. blev jättearg, sen fick jag skjuts till stan och nu sitter jag på organisation&ledarskap lektionen och ska läsa några pdf-filer och det är jättedrygt men det är najs för vi slutar snart och då ska jag till cissi och hämta min börs och mina andra grejer som jag glömt där som jag alltid gör-.- sen ska jag hem och sova :W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0