gnjdfsggaddfdfafsfsffgdfgghsdfsdfdr


(HAHAHHAHAHHA smältost????)
SKITDAG.

- vaknade av mig själv klockan 07.20 (vad hände???)
- stressade iväg till skolan
- softade där och just innan lektionen ska starta börjar jag må KASST
- kämpar mig igenom MaFö:n och mådde bara sämre och sämre
- bråkades med robin - resultat av nikotinbrist så robin var jättegullig och följde mig och köpte snus&cigg
- mådde bara sämre och sämre
- när lektionen var slut ringde jag papi som fick komma och hämta mig.



Efter det har jag legat och sovit, drömt att angelina jolie kom till skellet och att hon var en spion, drömde också att jag tog fel dator från skolan, och på datorn som jag tog med hittar jag en massa gamla bilder på mig. creepy. Ikväll blir det väl förmodligen att ta det lugnt, imorgon blir det att växla pengar osv för nu taggar vi alko/ikea på fredag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0