.

Jag ogillar spotifyreklamerna. Nej, jag vill inte göra försvarsmaktens test.
Jag skrattar åt migsjälv på skolfotot. Även om det var oseriöst är det kul att jag ser ut som en bitch.
Jag hatar att thoren vägrar ge mig GI-mat. Ni behöver iallafall inte proppa in nudlar/potatis/makaroner i ALLT.
Jag har fått otroliga skavsår av marres skor. Hon går konstigt med fötterna.
Jag tycker inte att webbdesign är en okej kurs. Speciellt inte eftersom att vi måste lyssna på en engelsk dude som pratar 110 km/h. Osvårt att fatta?!
Jag måste göra någonting åt mitt hår. Färga mörkt kanske, orkar inte ha konstia slingooorrrr
Kungarna av tylösand kan vara sjukaste serien någonsin. Ändå lite roande på något vänster

Jag uppmanar alla med bil&körkort att komma och hämta jag och marre på skolan. Jobbigt att gå upp för min backe.


De var nog allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0