don't look back in anger

En lite smårolig sak som jag har glömt att nämna är ju att som de flesta vet är mitt simkort spärrat (way to go hanna) och jag skulle försöka fixa det på halebops hemsida. Jag kollar runt litegrann om vars man kan fixa det och tillslut hittar jag, trycker på länken och kommer till en inloggningssida. Eftersom att jag aldrig har skapat ett typ.. konto eller vad det nu var man skulle göra så skulle jag fixa det MEN när jag klickar på länken typ "fixa inloggnings"blablabla så kommer det upp "Skriv in ditt telefonnummer så skickar vi ett sms med aktiveringskoden"

Då kan man ju undra, hur ska jag kunna få ett sms med en aktiveringskod för att kunna fixa PUK koden om man inte ens får på telefonen. NAJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0