bara för att

Lovar du att vara ärlig? Visst
Du heter: Hanna
Smeknamn: Har väl några tusen, mest hani eller jäddan
Låt som när du är ledsen sörjer till? Wild horses
Beroende av: Snus.
Vem behöver du mest just nu: Alla mina vänner
Vad tror folk om dig? Ibland vill jag inte veta.
Stämmer det? Det mesta stämmer inte:)
Vad får du oftast komplimanger för? Oj.. jag vet inte
Vad säger du för att imponera på någon? HAHAHA vet inte?
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv, humor skadar aldrig:W
Brukar du skratta för dig själv? HAHAH ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Macken :)
Var bor du? Skellefteå, alhem.
Trivs du där: Vill bo mer centralt.
Äger du några converse: YEE
Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller öl.
Brukar du bli för full: Händer väl
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Falska människor och folk som snackar skit.
Har du haft sex idag: Ne
Nästa mål i ditt liv: Att gå ut gymnasiet med  någorlunda betyg
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Marre
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg.
Antal timmar sömn inatt: Alldeles för många
Sov du ensam: Nej:)
Brukar du komma i tid: Nu förtiden ja
När mår du bra: När jag är med vänner eller åker bil med bra musik:W
När blev du fotad senast: I fredags kanske.
Hur känner du dig nu: In pain, trött och taggad på att gå ut och gå.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart. HEHE
Vad tycker du om fötter: Det absolut vidrigaste som finns
Vad saknar du: Finns mycket
Hade du en bra kväll igår: Yes!
Favorit dryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: hAH ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mycket varierat
Är du blyg? Beror på i vilket sällskap, oftast inte
Sysslar du med någon idrott: ne
Vill du hellre ha mail än brev: HAHA ne skulle typ bli glad om jag fick brev:$
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte direkt kärlek, det krävs att man lär känna personen bättre
Har du spytt offentligt: ye
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: HAHA absolut ha sex, och typ.. jag vet inte. Nåt kul.
Är du nöjd med ditt liv: Kunde varit bättre
Är du bortskämd: Ibland, eller inte sådär megabortskämd men jag kan ju få saker nån gång då och då :)
Vad gör du i morgon: Skola, prata med en vän, umgås med marre skulle jag tippa.
Vad är det värsta du vet? Finns mycket
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Helt olika
Vad längtar du till? 18 och studenten
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jajjamen.
Vad använder du för shampoo? Såndär.. trés emme eller vafan de nu het:$
Vad är det finaste du fått? Kommer inte på något speciellt, blir alltid lika glad :)
En speciell dag du minns: Oj, nästan varje dag förra sommaren
Hur gammal är du: 17....
Tycker du om någon just nu: Inte tycker om TYCKER OM, men alla mina vänner är ju nice
Om fem månader: ÄR JAG 18!!!
Du samlar på: HEHE.. inget just nu tror jag.
Gröna eller röda äppeln: Bra stavat på äpplen, men gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Lovisa eller rebbe oftast
Gillar du golf: ne
Vilken tid gick du upp idag: 11 kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja.
Har du strumpor på dig nu: HAHA faktiskt inte.. olat tjej
Är det okej att gråta: Ja?
När grät du senast: Lördags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle göra allt jag inte kan göra nu. Bjuda massa också
Bär du glasögon eller linser: Inte nu.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Kan bli sent.
Har du piercing: JA, tunga, läppen, öron om de räknas
Vill du gifta dig: Nån dag
Vill du ha barn: Absolut
Solar du ofta: Nej, skulle jag vara så jävla blek då kanske??
Är du bra på att laga mat: Måste jag svara?..
Är du flygrädd: Fråga Caisa som fick sitta och prata med mig igenom mina panikattacker när vi skulle till Nyköping
Hur vig är du: Som ett kylskåp. Eller en elefant..
Är du musikalisk? Nej..
Vad dricker du helst när du är törstig: BUBBELVATTEN
Vilken är din favoritglass: Oj.. måste typ säga piggelin
Tror du på ett liv efter döden: Japp
Tycker du om sushi: Vet inte..
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn:W
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Ne. lite kanske.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: NATT:W
Vilken ögonfärg har du: Brungula
Har du någon gång gråtit dej till sömns: too many times
Biter du på naglarna: Inte för tillfället
Röker du: HEHE
Hur ofta tränar/motionerar du: Hej.
Senaste låt du hörde: Nån i rebbes bil ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0