bara för att jag vill vara som alla andra

Ta fram din telefonlista och blunda, bläddra neråt och låt den personen du stannar på fylla ut dina svar.

Namn: amandabackman
När fyller han/hon år?: Jag vet inte:$
Vart träffade du han/hon?: När vi gick dagis troja väl(A)
Är hon/han rolig?: HAHA ABSOLUT!
Tycker du om honom/henne?: Klart jag gör!
Beskriv honom/henne: Världens bästa superninja;)

Namn: bandel(cissi)
Har ni träffats?: Bara varje dag
Är ni bra vänner?: Absolut
Kan du lita på han/hon?: Ja det är klart
Hur länge har ni kännt varandra?: Sen i 6an
Beskriv honom/henne: Helt cp

Namn: danne
Var träffades ni första gången?: Med caisa någon gång för nåt år sen:)
Är personen viktig för dig?: Klart, han är ju viktig för caisa:)

Namn: elinajohansson
Hur länge har ni känt varandra?: Sen jag träffade hon och rebbe för några månader sen:)
Har du kysst honom/henne?: haha nej:)
Kan du berätta hemligheter för den personen?: Ja det kan jag

Namn: emilliden
Är ni släkt?: Ne
Hur är han/hon till sättet?: Typ rolig.. sug på sånthär men=D
Känner du honom/henne bra?: Nej:)

Namn: Farfar
Hur gammal?: 25;)
Bor?: På sunnanå eller i hemavan
Hatar du personen?: Nej han är min gud!

Namn: Hampushemavan
Har du kramat henne/honom?: Typ inte
Har du sett personen full?: Nej
Är personen äldre än du?: HIHI nej:$

Namn: Isaå
Är han/hon vacker?: Ja helt klart:W
Minne av personen?: Hmm javetint:$
Har du hennes/hans msn?: Klart!

Namn: Kimniemelä
Står han/hon nära dig?: Mindre nu än förr
Har du kramat personen?: Ja
Har du varit förtjust i honom/henne?: Nej

Kommentarer
Postat av: Mikaelthale

Great site. Good info

2010-12-27 @ 13:09:47
URL: http://mikaelthale.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0