utseendehandikappad


Idag efter skolan tänkte jag ta en powernap men istället blev det så att cissi hämtade upp mig för att fixa med några apu-papper, sen följde hon hit och såg lite film, åt, sen tänkte jag att hon skulle med på promenad men det orkade hon inte så jag begav mig än en gång ut med min vän ipod, denna gång vart det så att jag stannade ett tag hos rebecka&elina, hann även träffa paulina tvärt.

Efter det var det så sjukt mörkt att jag inte vågade gå nå mer (tuff_brud) så jag skyndade mig hem i räserfart och dog nästan på vägen!

Nu är jag sjukt trött eftersom att min jävla powernap aldrig klev av stapeln så jag tror att jag ska bädda ner mig i sängen och dejta john blund. Himla go kille det där må jag säga! GONATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0