smeknamn

HAHA jag sitter och tänker på alla smeknamn jag fått genom åren. Typ som jädhan, haniboi, fjäder, fjäddur, fjädrix, speedo (fråga inte), fjädern osvosv. Kan komma på tusen fler, men då tycker jag att det absolut bästa är brunrandshanna. Ja det är sant. Kanske ska ta och berätta hela historien innan ni drar några förhastade slutsatser.

Det var iallafall såhär att jag cissi och simon satt utanför cissi och rökte, jag och cissi delade på en cigg och efter ett tag märkte vi att det blev bruna linjer på cigaretten, och kom ganska snabbt fram till att det möjligtvis var därför jag drog så djupa bloss. Vi fortsatte prata på och efter ett tag när jag gav ciggen till cissi har strecken blivit väldigt långa, så då säger cissi " hah alltså brunrandshanna:(" utan att inse hur fult det lät. Jag och simon började såklart asgarva direkt, och det tog ett tag innan cissi förstod (långa ledningar♥) och sen efter det så blev jag kallad brunrandshanna ett bra tag av dom, vilket misstolkades av ungefär... alla?  Men iallafall, tack för smeknamnet honey:)


Kalla mig dubbelhakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0