samma sak igår som idag

Gå och lägga sig 22.00 - CHECK
Somna klockan 04.30 -  CHECK
Vakna klockan 06.00 - CHECK
Börja jobba klockan 07.00 - CHECK

Om jag var trött idag? nä det tror ni inte? Slutade iallafall klockan 12.00 så det var skönt. Åt på tatung med moa, kollade runt lite på stan, träffade mamma och skulle fixa leg men det gick inte så jag gick och hälsade på marre på apun ett tag innan jag åkte med mamma hem.

Nu har jag legat och slöat framför tvn och jag har ungefär 1% energi kvar i kroppen. Hoppas att jag inte börjar allt för tidigt imorgon så jag kan ta en såkallad powernap efter middagen. Det skulle vara hur jävla skönt som helst. BEHÖVS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0