I used to be the kid that no one cared about

Gårkvällen var över alla förväntningar, så fruktansvärt kul har jag inte haft på länge, tack annie&co, ni som bjöd på mat och alla andra som gjorde min gårkväll toppen! Det ända som var riktigt dåligt var att jag inte har åldern inne så jag kan gå på olles så jag fick stå utanför och hälsa på alla istället hehe. BARA tre månader kvar nu.

NU ska jag försöka få tag i elin&isabelle så vi kanske kan fara på dallas och äta någon gång, är vrålhungrig och sugen på cola. DAMN YOU GI. Kommer förtäras kycklingsallad, om vi tar oss iväg det vill säga;)

SEN är det bara att tagga om igen, och försöka få tag på Rebecka som är omöjlig på att svara. DIN JÄVEL♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0