hej isabelle hoppas du läser detta(jag kommer inte på någon rubrik)

Dagen börjar med att jag kommer till skolan, jättestressad och sätter mig med Adheel Maria&Elin frågar stressat om vi har börjat än, för jag var några minuter sen. Elin berättar då att hon var här en timma tidigare än hon skulle vara här och att hon hade stressat jättemycket för att "hinna i tid" jag skrattar nästan ihjäl mig innan jag några minuter inser att jag är en timma tidig jag med. DET är den rätta definitionen av karma, vänner!

Efter att jag hade suttit och deppat över att jag var tidig kommer Isa & John och John tror att  jag har fått längre hår, när dom istället har tagit drygt två decimeter av mitt hår. Välkommen till världen! Efter ett tag bestämmer jag Isa&Adheel oss för att dra på subway där Isabelle "bortskämd" Åström♥ blir bjuden på mat och jag snyltar dricka.

Nu har jag just krigat mig igenom en organisation&ledarskapslektion men ändå sitter jag kvar på skolan och skriver på uppgiften, överambitiös! HE-HE Dock har jag min väldigt sociala vän (båda sitter med hörlurar och lyssnar på musik på max) som sällskap så det gör ingenting.

(äcklig bild jag vet, men ni ser kanske lite av håret, sen kan jag tillägga att jag gillar min pacman tröja)

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHAHHA jag är inte bortskämd, bara söt :(



sociala livet (L)

2010-10-05 @ 14:29:53
Postat av: linnea

aaaaah fan vad söt, håret blev skitbra!

2010-10-05 @ 15:55:11
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Lovjo

Alltså åh, så himla himla fin (gh)

2010-10-11 @ 22:19:05
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0