FUCKING HILARIOUS

Sofia frågade mig om jag ville åka och hälsa på min far och de andra på jäders, såklart tackade jag ja till erbjudandet, så vi drog oss till sofia och hämtade bilen och körde dit. När vi väl kommit dit och ska gå in ser vi att dom har byggt om litegrann vid entren och det står en lastpall mot vägen (vi kom från sidan) utan att tänka mer på det så säger sofia "ÅH här ser det ut att vara jättehalkigt" (cement/betong/nånting-upphöjningen var blöt och glänste litegrann) vi trodde ju såklart att det berodde på att det hade regnat, utan att tänka efter så kliver sofia på betonggrejen (kan inte ens skriva dethär utan att skratta ihjäl mig) och foten försvinner.

Betongen var alltså nylagd (därav den tillsynes blöta ytan) och hela hennes fot och en liten del av hennes ben är täckt i betong.
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH det resulterar i dethär:

observera att denna bild togs när största delen av betongen hade ramlat av i butiken och blivit bortskrapad. HAHAAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0