every now and then I think back


Nya sötnosar i samlingen!

Har just suttit och försiktigt penslat på genomskinligt nagellack för att de inte ska bli gröna. Det är en konst i sig. Och väldigt jobbigt. Slog förresten nyss knät i datorn och höll bokstavligen på att börja gråta.PAIN. Idag var också första dagen på APUn. Ni hittar jag och cissi på ett ålderdomshem två veckor framöver. Hur trevligt som helst om jag ska vara ärlig. Inte så trevligt att jag jobbar till 20.00 imorgon.


lovisa simon & sofia for ganska nyss, jag och brudarna har suttit och snackat om UFsaker, spårat, ringt samtal och simon har suttit och smsat HAHHA. ne okej kanske inte men de kunde vara så....

Nu ska jag snart sova för att tagga apu imorgon klockan 12.kram


(glömde tillägga att läppiercingen är uttagen. rip)

Kommentarer
Postat av: linnea

what happened with the läpp???

2010-10-11 @ 22:57:27
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0