depression


Hade just påbörjat ett jättelångt och jättedjupt inlägg men jag känner för att hålla det för mig själv för jag insåg hur få personer (inga?) som skulle bry sig om det jag skrev så det kändes lite småonödigt. Just nu sitter jag och lyssnar på totalt awesome musik på min spellista som ni hittar >HÄR<

och eftersom att jag har lagrat nästan ett helt års favoriter där så kommer det då och då upp några gamla godingar som gör så att en massa minnen bryter ut och ja, det var väl det mitt inlägg som jag hade tänkt skriva skulle handla om. Just nu babblar jag bara jättemycket, min hjärna är trött, OKEJ?!!?!

Somnade direkt jag kom hem från skolan och hade en del rätt så sjuka drömmar som involverade motorvägar och frida som just har tagit körkortet, GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0