blir ett till inlägg om isabelle bara för att hon är.. söt(iqbefriad)

1. Alla har väl läst "uppsatsen om kon"? Annars har ni den här:

Den fick vi läsa på skolan idag och när alla har satt sig så viskar elin till mig "alltså hanna, isabelle trodde på att dethär var sant.... hon frågade om dedär med osten inte heller stämmer.........." det förklarar väl.. en hel del?

2. Idag när vi satt ute och rökte ville jag döpa om henne på mobilen och frågade vad hon ville heta "döp mig till döskallen, för jag har hela dagen suttit och kollat på ditt hårband och trott att det var döskallar på den" och efter ett tag till säger hon "jag måste verkligen gå på toa" då jag snabbt kommer med kommentaren "ska vi gå tillsammans ;););)?" därefter ger isa ifrån sig något nervöst skratt och det blir en pinsam stämning innan båda börjar asgarva

3. Idag när vi var på väg tillbaka från nordanå går jag och håller armkrok med isabelle (för jag har extremt halkiga skor och väljer hellre att dra med henne på fallet än att falla själv♥) så gick elin och john bakom oss och tog kort och filmade när de tyckte att det såg ut som att vi var tillsammans. så nu när jag kollar på isabelles blogg hittar jag detta


"jag och hanna är kära. sådär, nu är det offecielt. OKI?"

Kommentarer
Postat av: isabelle

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA ALLTSÅ JAG DÖÖÖR!:D

2010-10-26 @ 00:30:53
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0