2010-10-24

Kan ju först och främst berätta att helgen har varit helt underbar, har haft så sjukt roligt! Tack alla som gjorde den till vad det blev:)

I fredags var jag på anderstorp och festade där isabelle och rebecca hade 18årsfest, stämningen var på topp och allt var underbart, jag drog mig senare till nyhamn för att träffa massa söta människor och kvällen var toppen hela vägen igenom

I lördags vaknade jag alldeles för sent, och kom lite sent till thorenfesten på friskvårds som var toppen, himla gulliga tjejer där. Under kvällen agerade även jag och cissi chaffisar (cissi agerade chaffis, jag hängde bara på) vi hade även sällskap av jocke och poppe största delen av kvällen. Kan ju också berätta att det inte var speciellt uppskattat när jag väckte pappa klockan halv 7 på morgonen för att jag inte hade någon nyckel........ kan ju inte påstå att jag tror att jag är favoritbarnet om jag säger så HEHE

Nu ska jag ta och leta reda på någon bra film som jag ska se innan jag kryper i säng :)

Kommentarer
Postat av: eliiiiin

för att du är söt :$?

2010-10-25 @ 20:01:25
URL: http://eliiiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0