you're the real kind of hottie



gårkvällen spenderades med migsjälv och film, idag kändes det mer än jobbigt att kliva upp för att gå till skolan så jag tog en sovmorgon. klockan 10 över 9 vaknar jag av ett sms från sofia "hannnaaa vars är du, kom till skolan nu=D!" typ, jag svarade någonting i sömnen och tänkte gå upp och sen råkade jag somna om, vaknade klockan 11 och tänkte ta kvart över bussen så att pappa inte skulle komma hem på lunch och märka att jag inte hade farit på skolan. synd att han kom hem 3 min senare men jag fick åka med han till skolan iallafall så det kändes bra!

Känns inte okej att jag är tillbaka på thoren. ända som känns bra är att jag får träffa mina friends igen, nice ;) ikväll kommer rebbsan till mig och det blir nog övernattning, kändes konstigt att sova ensam inatt så de kommer bli kung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0