You like to do it as a child on your own you're in the jungle and the monkeys take your mind from your home


-07



det blev inte att fara till pontus ikväll, istället drog jag till david å marcus å var med dom frida och lisa, som förövrigt fyller år imorgon, grattis babylove♥ vi var först på mb å softade litegrann, vi drog sen ut med davids bil, körde några rundor runt stan. rätt skönt att åka med dom, jag får mina tankar på annat, gillas! sen ringde rebbe så vi drog till maxi och träffade hon, david vart överlycklig för att det typ var som en isbana där så det blev en hel del sladdningar!

ska göra en tidig kväll ikväll, imorgon blir det schtan med sofia larsson sen blir det att dra på äventyr ;)


PUSS


( mitt 100 inlägg btw :$)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0