you have put yourself between a bullet and a target




ganska slapp dag idag på skolan, behövdes. efter skolan drog jag och marre och gymmade på edda, lite sneaky sådär. rebeckas reaktion var "vänta nu, gymmade DU??" haha... nämen jag tycker att det var jätteroligt så det blir av igen. efter det drog jag hem, duschade, åt, åsen drog jag till sofia k där amanda och hon var, även en galen katt.

amanda var hungrig så vi drog på max så hon kunde få köpa sin stripsmeny, efter det gjorde vi inget, dom pluggade och jag kände mig värdelös.

när dom skulle gå och lägga sig ringde jag rebbe och tänkte att hon skulle få prata med mig när jag gick hem men istället kom hon danne och kim och hämtade upp mig och vi for runt lite överallt. kom hem för ett tag sen och nu är jag så trött att mina ögon faller så det blir nog sängen nu, imorgon taggar jag att kolla synen och ta kort till nå grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0