She get it pop it lock it drop it, That birthday cake, Got a candle, need to blow that crazy flame away Now take my red, black card and my jewellery Shawty is cool like the fire, Cool like fire


igår var jag somsagt med rebbe, när jag skulle ut å möta henne vid busstation hann vi inte hem till mig före kim å danne hämtade upp oss, vi körde några rundor runt stan, till hamn, och han orsakade en mindre hjärnskakning på både jag och rebbe skulle jag tro ;) senare for vi som ni han se i inlägget under till tyss och umgicks med han och kompis, som rebbe var sjukt rädd för.

Ikväll kommer rebbe hit och busar sen blire att hon sover här också, nice :)
nu ska jag nog ta en dusch å se någon film =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0