ointressant

1.jag lider av fotfobi. fötter äcklar mig jättemycket.
2.det första jag kollar på hos en person är ögonbrynen, jag har fastnat i någon ögonbrynsbesatthet eller något
3.jag älskar killar med bruna ögon. himla charmigt.
4.jag har svårt för människor jag inte förstår mig på, det skrämmer mig.
5.jag är extremt klantig. att faila ingår i min vardag, jag lyckas alltid med det omöjliga.
6.jag blir helatiden dumförklarad för att jag pratar innan jag tänker. dålig vana
7.jag pratar extremt mycket. och snabbt, speciellt om jag är nervös eller om jag träffar någon för första gången.
8.jag beundrar folk som står upp för sig själv och för saker som är rätt.
9.jag gillar när folk säger vad dom tycker, hur ska man annars veta?
10.jag är sällan blyg, är jag det finns det en orsak till det.
11.är jag tyst en längre stund har jag mycket att tänka på, är irriterad eller ledsen.
12.jag får jättelätt ångest, speciellt över småsaker.
13.jag har en tendens att överanalysera saker, det jobbigaste som finns.
14.säger/gör jag någonting jag inte borde, ångrar jag det länge och kan tänka på det i flera år.
15.själv tycker jag att jag fyller år på helt fel dag. 29 december är alldeles för långt bort.
16.när jag slutar gymnasiet har jag planer på att flytta till norge och jobba, och aldrig komma tillbaka till skell.
17.en av de värsta sakerna jag vet är när det är frost på bilrutor och någon skriver med naglarna.
18.jag är väldigt känslig, kan bli ledsen snabbt över småsaker.
19.jag älskar att driva om migsjälv, även om de saker jag hatar med mig själv. mest som en försvarsmekanism. vet faktiskt inte varför, men det är kul.
20.när jag är arg knäcker jag fingrarna och skjuter fram underkäken.
21.jag älskar mina vänner mer än allt och skulle lätt kunna offra mitt liv tusen gånger om för att dom ska må bra
22.jag mår som en gud när jag åker bil och lyssnar på musik med en jävlig bas. man behöver som inte tänka då.
23.jag tänker mer än folk tror att jag gör, mest på ingenting alls.
24.jag drömmer alltid dom sjukaste drömmarna man kan drömma, lite läskigt faktiskt.
25.jag älskar kyckling men jag hatar fisk, speciellt lax..
26.jag vantrivs så fruktansvärt mycket på min skola, men jag älskar min klass. största delen av den iallafall.
27.när det gäller musik lyssnar jag på nästan allt, och jag älskar shazaam.
28.låtar med fina/bra låttexter kan förgylla mina dagar.
29.hittar jag en låt som jag gillar lyssnar jag på den tills jag vill spy när jag hör den.
30.sommaren 2009 var helt klart den bästa sommaren i hela mitt liv. har aldrig mått så bra.
31.mår jag riktigt bra håller det oftast bara i sig i någon dag eller några timmar.
32.det finns nästan ingenting ingen vet om mig, men dock vet inte alla allt, berättar aldrig allt för någon.
33.jag hatar min röst och mitt skratt. har dock fått komplimanger om min röst. förstår inte varför.
34.ibland förstår jag inte varför folk är med mig. emo? nejdå jag förstår bara inte.
35.min favoritblogg av alla bloggar är egoinas. hon är så jävla skön, read it!
36.jag vill spy på folk med fördomar, måste vara det äckligaste man kan ha.
37.min största idol är min farfar, han är så jävla klockren, det går inte att inte älska honom.
38.jag har en spotifylista med "minneslåtar" från olika tider i mitt liv som jag brukar lyssna på ibland.
39.när jag är full kan jag roa mig med att göra konstiga grimager i spegeln i flera timmar.
40.jag älskar fula bilder på migsjälv, jag kan vara så groteskt ful att det inte går att föreställa sig.
41.jag har ett gigantiskt födelsemärke på..vänster höft som jag skämms över.
42.jag älskar vattenmelon. tuggummin, wonderbaums, spelar ingen roll.just love it.
43.jag är besatt av att bli fan av sidor på fb. är just nu fan av snart 800 sidor.
44.jag.kan.inte.skilja.på.höger.och.vänster. sjukt jobbigt..
45.jag njuter när jag skrattar så jag får ont i magen.
46.enligt mig kan det vara skönt att vara hungrig ibland.
47.jag har perioder när jag biter på naglarna och perioder när jag inte gör det.

48.jag är inte bra på någonting. har frågat folk vad jag är bra på och jag får svaret "du är bra på att röka" thx.
49.jag tror aldrig att jag kommer att bli lycklig
50.jag är säker på att jag kommer dö ensam.


detdär är bara lite om mig hiihihi don't judge me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0