my day

- sova ut i sinne
- vakna och inse att jag var himla osmart
- äta snabbt
- ta bussen till stan
- vänta på lovisa
- träffa henne i sjukhusbacken
- skratta åt linus (?) av olika anledningar haha..
- for å gjorde lite grejer
- for och hälsade på linus på sjukhuset
- fick dextrosol av han
- cykla till toni
- kasta snöbollar på ett fönster förgäves
- cykla till ett hus brevid henne
- pratamed två killar,gå in hos en annan kille där en annan kille var(jobbigt att förstå? jag hängde inte heller med)
- drog med dom sista två killarna hem till lovisa
- snackade med dom ett tag
- dom for, toni erik och benne kom
- snackade om 2012, utomjordingar och spöken
- erik skjutsade hem mig, thx!


nu ska jag snart sova för imorgon ska jag till skolan :Dpz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0