jag gillar att umgås med rebbe

- hanna...haaaannnaaaa... HANNNA?!?! *slåss* HANNA *drar i täcket* HANNA FÖR I HELVETE *skickar sms :VAKNA* nehep.... *pratar med sig själv* jag hör en bil, jag tror att han far, DÄR reagerade jag och i princip flög ur sängen och sprang å ringde pappa å grejer

- frasses all by my self i några timmar (kanske inte)

- skicka ett cpsms till lisa dom tror att jag är utveklings

- subwayyyy

- rebbe: jag är kissnödig.. 10 min senare, rebbe: hanaaaa jag är kissnödig... 5 min senare rebbe: SNART KOMMER DET cktoan DIRR!!!

- sprutat parfym i sinne

- suttit i bilen när rebbe övningskörde och blev megaarg på en annan bil. underhållning på hög nivå!

- letat efter EN krona som saknades för att köpa en tröja, utan resultat.

- åkt buss och letat busspengar

- ätit tacos i SINNE

- snart kommer en video på det roligaste jag har varit med om på länge!


detta är tep det jag och rebbe har lyckats med idag, ikväll kommer det troligtvis bli många benbrott och hjärnskakningar men det stoppar inte oss från att fara till ursviken och åka madrass och sopsäck med några fina människor.. eller djur.


Kommentarer
Postat av: REBZ

hahahahahahahaaha ja höll på kissa ner mig seriöst. kände de typ.... ja du vet hanna du vet... MOEHEHE

2010-03-12 @ 17:39:35
URL: http://nevergonnahappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0