han drack vatten.. och dog omedelbart... dagen efter




"nu ska jag sitta som rebbe gör"

rebbe
for just och jag kan för allt jag är värd inte hitta fittkabeln till kameran så jag kan bjuda på lite smaskiga bilder från igår. damn. gårkvällen spårade med sjuuukt mycket skratt öl och en aktiv kamera. danne lämnade oss ganska tidigt, han hade försökt sova jättelänge men kim å gg väckte han dirr. stackars liten. så jag gg kim å rebbe satt uppe heela natten. vi myste till tvn, plattade kims hår och det har vi skrattat så gott åt. dock vart det jäävligt snyggt.

jag och rebbe har även planerat att kim ska pierca ögonbrynet, om han är med på det är en annan femma för det blir_av. dom hade också jätteroligt med min svarta ögonskugga så gg var alldeles svart i hela ansiktet himla snyggt!.vi gick å la oss.. 7 kanske? klockan halv 8 drog gg och jag hade tydligen uppmuntrat det i sömnen. enligt kim och rebbe som fortfarande låg vakna när jag vaknade klockan halv 10 så har jag sparkat, pratat i sömnen, slåtts och ramlat ut ur sängen. galna drömmar har jag haft, oja!

somsagt så lämnade min rumskompis just mig för att fara till hennes andra hem i ursviken. jag ska seriöst fixa hit alla rebbes grejer så hon kan flytta in. kommer bli awesome.




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jag sitter inte så där :(((((((((

hihihi å kim sket fan knäck när jag började sladda efter vägarna ;););)

och flytten BLIR_AV och även piercingen i ögonbryneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

2010-03-14 @ 16:55:20
URL: http://nevergonnahappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0