gårdagen/kvällen




efter mitt senaste inlägg hoppade jag å rebban som dom så fint kallar henne på bussen mot urs

vi var hos henne och höll på att dö av utmattning så vi höll på att somna, sarah ringde å ville på konsum så vi fixade litegrann sen drog vi dit, mötte även upp kim å danne där.
efter vi hade köpt cola :$ och grejer på konsum fick vi skjuts av kim å danne från konsum till backen vid skolan, där vi träffade några söta brudar, och så åkte rebbäst några åk sen drig vi ut å åkte med kim å danne.

efter att vi hade varit ute ett bra tag drog vi hem till mig, åt mackor med ost och skinka å såndär krydda som hänger i luften, busa lite, rev ner pusselbitar, försökte få igång vhsen, letade ninja turtles videos, kollade youtubeklipp och hade det allmänt trevligt så drog vi ut med bilen igen, denhär gången körde vi i ett gupp å vi flög i sinne, rebbe slog i huvet och jag slog i knäna och höll på dö för ingen var det minsta beredd :W

Reeb sov här inatt, vi vaknade för cirka en timma sen och jag ska snart hoppa i duschen å reb ska hem, vad händer ikväll?

(det längsta inlägget jag har skrivit på länge..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0