censur

HANNA sa (14:17):
fantaksitk

**** säger (14:17):
fin stavning
du kan fan inte stava  så jävla ful du är
hehe luring
bajs
HANNA säger (14:18):
love u   L()LL)L)
****  säger (14:18):
alltså hjälp mig..
HANNA säger (14:18):

vad?!
****säger (14:18):
nukomer du säkert lägga ut det här på bloggen också..
så att hela sverige ska tro att jag är psykiskt störd
jag trodde vi var vänner och att vi kunde hålla den hemska sanningen för oss själva
låt dåalla andratro att jag är normal för gudarnas skull
HANNA säger (14:19):
HAHAHA WTF?
**** säger (14:19):
HHAHAH allså jag är STÖRD KAN DU BAH DÖDAMIG
okej nu ska jag försöka säga ett normalt ord
hej






HAHAHAHAHAH BARA FÖR ATT **** SKREV DEDÄR OM BLOGGEN HAHA puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0