bobo ka bobo

igårkväll drog jag till rebzorr i ursviken å jag kan ju dra en liten resumé på vad som skedde igår

  • vi åt gomiddag med rebbes syster
  • vi dunkade musik i sinne
  • rebbe å rebbes syster klädde ut sig och gjorde musikvideor (fråga inte)
  • kim kom
  • rebbe sög på en ballong och vi låtsades att det var mitt bröst
  • john och danne kom
  • vi drog till alba och träffade den skönaste människan jag har träffat på länge. han snackade inte svenska sen sa han "bobo ka bobo" heela tiden.
  • fick höra när duden freestylade
  • drog till rebbe
  • drack vin och annat
  • drog ut med bilen, skjutsade några
  • jag blev förbannad @ max
  • vi drog till rebbe igen
  • vi for och skjutsade kims söta mor
  • vi hämtade upp GG
  • dom for och skulle skjutsa någon
efter dethär skulle dom komma och umgås med mig @ my place men tror ni inte att jag är helt slut så jag somnar med datorn på magen och hela köret så jag hör inte när rebbman skickar sms (u) flåt rebbi :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0