TACK

Tack alla underbara som har grattat mig. Tack ni som gjorde min gårdag till en av de bästa kvällarna någonsin. Gårkvällen började på kriti för att äta, och dricka cider till maten bara för att jag kan!!! Sen blev jag bjuden på vin av sofia, trodde bara att det skulle vara jag hon och tim, men när jag kom till henne ser jag att larson, simonlu och poppe var där, krille kom även efter ett tag. Simonla och krille skjutsade oss ner på olles där vi även fick förstärkning av tobbar, fishen, CB, och en massa andra trevliga människor. Kvällen slutade med efterfest i bergsbyn och jag är sjukt jävla trött idag.
Inte bakis, vilket är riktigt awesome!

TACK LOVJO SOM BJÖD PÅ MAT SOM FÖDELSEDAGSPRESENT(L)(L)(L)

 

Nu ska jag ta och börja städa inför imorgon som aldrig verkar bli av (städningen alltså)


Kommentarer
Postat av: Lovjo

tack lovjo????:(

2010-12-31 @ 17:43:42
URL: http://lovisajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0