t-t-t-t-turn it up

IGÅR
Nina kom och hämtade mig och vi for till cissi
Chillade där och såg film och myste
Funderade på hemgång men så blev inte fallet
Blev bjudna på vinkväll ("fest") (random en söndag, men jag var ledig måndag så)
Träffade isabelle och anna av en slump och dom hängde på
Oscar johan och jesper, samt brudarna blev kvällens sällskap
"vinspel" omkullvält bord, jag har aldrig, och mysigt snack innan kosan styrdes hem till cissi för att sova

IDAG
Vaknade tusen gånger
Cissi spillde tusen liter saft på datorn (bra jobbat:$)
Körlektion 13.30, nervösare än aldrig förr
Dog inte så jag kunde faktiskt gå till cissi och få liv i henne
Dog dock vid tvn och höll på att somna
Nina kom och joinade oss men for efter ett tag
Påbörjade The Town (igen, somnade igår när jag såg den)
Mamma kom och hämtade mig när jag just och pass hade sett lika långt som igår
Kom hem och la mig direkt i sängen
Filip kom ner och vi började se Dumma Mej men jag blev trött och skickade ut han, snäll storasyster:$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0