my body rocks a rythm (förbannat långt inlägg)

Dagen och gårdagen kan beskrivas med ett ord : FRUSTRATION

Igår började vi kamma cissis jävla dreads, drog till sofia och var social med amme hon och chebban och fortsatte med utkammningen. Fick senare skjuts hem till cissi där kammningen fortsatte ett tag innan jag vart akut dödstrött och skulle sova men cissi fortsatte kamma så jag tog kudde och täcke och la mig i deras vardagsrum för att sova

Vaknade sedan av att cissis pappa klev upp och gjorde frukost. Tänkte flytta på mig men märkte att jag hade tagit av mig min tskirt i sömnen och det var väl inte så aktuellt att springa förbi honom i trosor och bh så jag väntade tills han gick från rummet och sneakade in i cissis rum i hopp om att få plats i sängen, men icket. Hon och datorn tog upp hela sängen och alla som känner cissi vet om att om man inte vill dö bör man låta henne sova så jag la mig så snällt på golvet brevid sängen och sov resterande timmar där.

När vi vaknade vid 11 så fortsatte kammandet tills vi orkade ta oss någonstans, då åkte vi till cissis hest och jag packade hö och var så duktig (typ mer ivägen än till hjälp, men jag försökte iallafall) Och efter det  drog vi hem till mig och grattade mor min som fyller år.

Staden stod näst på schemat, där inhandlades hårfärg och present till mamma. När vi sedan skulle hem till mig märker jag att det sitter en lapp på bilrutan

Jag i panik : Cissi......vad är detdär?.....
Cissi: Vadå??!?! (hon trodde alltså att det var någon insekt)
Jag: Lappen på rutan........
Cissi: MEN GUD FÖRBANNAT HELVETES JÄVLAR *kollar på lappen* Jahaaaaaaa, det är bara en julklappstipslapp

Både jag och cissi höll alltså på att dö i hjärtattack där.

Vi kom hem till mig och fortsatte kamma helvetesdreadsen och fick kompani av sofia som också hjälpte. Sen dess har vi suttit och kammat...och kammat....och kammat...och kammat.

Nu är det äntligen klart, vi räknade ut att vi satt i mer eller mindre 24 timmar med att kamma ut dom. Inte det roligaste dygnet i mitt liv om vi säger så. Jag grät av glädje när det var klart. FY SÅ SKÖNT.

Nu har jag packat litegrann, ska nog sova ganska snart för imorgon drar vi till hemavan för att fira jul
(kan förresten slänga in en bild senare på hur mycket av cissis hår vi drog bort)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0