knas

JAG MÅR RÖV.
Igår vart det trevligheter med trevliga människor (HÄhÄ) började hos nina sen drog vi (jag) till ett ninjaställe och träffade massa människor. awesome. sen skulle de bli efterfest men det blev inte efterfest så jag gick(åkte bil) hem och sov. vaknade sjukt sent och hade tusen missade samtal och tusen sms som var jättejobbigt.

förresten så hade min telefon damp igår när jag skulle ladda den för den ville att jag skulle använda ett sony ericsson-batteri, vadå trodde den att jag använde ett nokiabatteri eller. sjukt jävla fittirriterande

Förresten så uppmanar jag er till att inte läsa DENNA blogg. den är knas. hehE skojas, read it. de är nice.HERÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0