jag ligger efter

14 – Bloggfavoriter
Mina vänners bloggar läser jag flitigt och det är nog mina favoritbloggar, annars är det egoina och toby


15 – Mina framtidsdrömmar
När jag går ut gymnasiet ska jag till oslo och tjäna pengar så jag kan resa runt, till thailand ska jag garanterat. Efter att jag har rest ska jag flytta till gbg eller sthlm och börja jobba där sen får vi se vad som händer.

16 – Det här har jag ätit idag
Idag har jag ätit en tomat

17 – Ett favoritminne
Mitt absoluta favoritminne måste vara när vi var i bulgarien med farmor och farfar år.. 05 eller 06. Det absolut bästa jag har gjort!

18 – Dåliga vanor och laster
Biter på naglarna.Röker(ibland).Snusar.Gillar onyttig mat(har ändrat på det).Dålig på att koncentrera mig i skolan.osvosvosvoosv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0