guess what? im not a robot

Skulle kunna skriva hela dagen om vad jag har gjort idag men jag ska försöka hålla det kort.

Fick skjuts till skolan av daddycool, gjorde marknadsföringsprov och dog lite för att det gick så dåligt. Efter det skulle jag försöka sova, men alla som känner mig vet hur svårt det kan vara när alla ska jävlas hela tiden haha! Skrattade lite åt adheel som hade brännt gummi under sulorna och inte fick vistas i lektionssalen (HAHAHAHAHHAHAHA DUKTIG)

Annie och jag började också planera våran idrottslektion vi skulle ha några timmar senare (bra planerat, bra) och gjorde en riktigt vacker fia med knuffplan.

Efter många om och men var det dags att promenera (JA PROMENERA) i kylan till campus där vi höll i lektionen, basketfia och basket. Ni vet förresten sånnadär awesome hopp som dom bara gör i film när de spelar basket? Tror ni inte att sasse fick in ett sånt idag. Helt sjukt!!!

Fick sedan skjuts hem av mamma och la mig och sov. Drömde att jag blödde näsblod som täckte ett helt dansgolv, och att mitt ben bröts av så att jag alltså satt och höll i benet i handen medans tobbe och robin skrattade åt mig. JAAA normala drömmar!!

När jag vaknade så fixade pappa med min tidiga julklapp som nu hänger så fint på min vägg, en tv. Taccktackkkkktaaacckkk♥ Sen kom nina och vi såg film. Nina for för ett tag sen och jag ska typ sova alldeles strax. förlåt för ett långt inlägg:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0