DAG 2 Alla sorters grönsaker, hur mycket som helst, kokta eller färska. I dag skall du undvika ärtor, säd och bönor. Soppa i stora mängder.

Började dagen med positiv inställning, vaknade tidigt och hade energi (hur vet jag inte eftersom att jag åt och sov dåligt) Kom till skolan, gick på möte och sen skulle jag äta. Alla som känner mig vet om att fiskpinnar kan vara min absoluta favoriträtt speciellt på skolan(det vattnas i munnen och min mage skriker när jag skriver detta)

Satt brevid john och isabelle. John satt och pressade fiskpinnar medans jag satt och tvingade i mig min soppa. Kan vara det jobbigaste jag har gjort. Någonsin.

Gick igenom dagen helt okej, åt bara sallad till middag eftersom att jag hatar soppan. Nu dör jag av hunger men jag taggar nyårs och försöker tänka bort det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0