Todilooo


MISS IT!

Gårkvällen spenderades med supertrevligt folk. Mitt knä hänger inte med i svängarna och jag är just nu den trasigaste människan som finns tror jag. crap. kvällen slutade med en pratstund som var supertrevlig för att därefter sova. Tror aldrig att jag har uppskattat min säng så mycket tbh.

Idag vaknade jag hyffsat tidigt, gick upp och lagade mat och dolade på(wtf?) sen inväntade jag cissi, vi åkte och köpte nödvändigheter för en barnvaktskväll som kommer vara awesome! Just nu har jag min kumpanjon cissi i soffan brevid mig och vi ska fortsätta mysa (hon sitter just nu och försöker identifiera lukten i mitt hus-.-)


Bilder från gårdagen kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0