sometimes in my tears i drown but I never let it get me down


Jag är världens sämsta på att skriva. Har haft tid, men inte ork/inspiration till att skriva men det kändes lite tråkigt att jag aldrig skriver så jag tänkte göra det nu. Drar en kort sammanfattning bara.

FREDAG
- Lovisas 18års fest
- "efterfest" hos mig med trevligt folk
- Piercad läpp (för tillfället iallafall)
- Mest spårade och roligaste kvällen på länge.

LÖRDAG

- Bakisdag
- Nattlig tripp till max med cissi aka bandel

SÖNDAG

- Nolia med familjen
- Fick en ring av mamma som sällan kommer lämna mitt finger

MÅNDAG

- Nöta lost
- Umgås med Nina och Cissi
- Sova för lite
- Följa brandbil:W

TISDAG

- Kåge med Annie Ewe Matte och Nils
- Max med Sofiak och amme:W:W

NU

- Nöta lost tills ögonen blöder

IMORGON

- Umgås med Soffanlarre

TORSDAG

- Öppen för förslag

FREDAG

- Öppen för förslag

LÖRDAG

- Hörde någonting om party med Annie och co.



Så ser mitt liv ut på senaste tiden och de kommande dagarna. Känns soft:W:W
(Ser nu i efterhand att det ser ut som en matlista-.-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0