shut up and let me go


Idag har jag spenderat mer pengar än vad jag har gjort på länge. Shoppingturen med Cissi vart dyrare än jag trodde med andra ord. Men nu är min garderob lite uppdaterad, vilket behövdes pretty bad så det känns kung!

Efter shoppingrundan tog jag, Cissi och Bacon en macka på subway, kaos var det där men mackan var efterlängtad:W:W Sen drog jag och Cissi till Erik i ursviken för att se Grown ups, helt klart sevärd film! Vi fick skjuts hem av Erik, varefter vi drog på statoil och mötte upp Marre, Sofia och Amanda.

Efter att vi hade suttit ett tag på statoil drog jag och cissi och hämtade räsermoppen och for till Sofia och softade där ett tag innan det var dags att fara hem. Nu ska jag se ett avsnitt av lost (läs: se lost tills ögonen inte orkar hålla uppe sig själva) sen ska jag sova för imorgon ska jag träffa upp Nina o för att hålla hennes hand när hon piercar sig, sen ska jag softa med Soflar:)))


(bilder från i helgen osv kommer när jag hittar min förbannade kamera som försvinner jämt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0