remember how it used to be

Galen kväll igår, hade huur roligt som helst iallafall och många tokiga saker hände. Idag har jag laddat batterierna genom att käka mat från wook n roll och  druckit cola. Går bra med dieten guys;) nä men jag får faktiskt äta onyttigt på lördagar.

Ikväll blir det filmmys med gurka och dip och kanche cola hemma hos cissi. Jag orkar verkligen inte fara ut och festa idag igen för jag körde verkligen på hårt igår (misstolka INTE) så jag är himmlllaaaaa slut!


TACK alla som medverkade i gårkvällens bravader, speciellt emil PUSS
ps tack rebbe som skjutsade hem mig♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ingenting att tacka för........ bara en lång färd att köra men he är KULIGTHGJREFKMASNDKSA

2010-08-28 @ 20:27:52
URL: http://nevergonnahappen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0