Life has it's turns

Nu ska jag förmodligen inte skriva dethär för då kommer väl allting bli åt helvete men det skiter jag i. MITT LIV LEKER. Jag njuter av varje dag, det ända som saknas är en viss Rebecka Johansson som mer än gärna skulle kunna få vara mitt sällskap idag och alla andra dagar.


Min säng är efterlängtar, jag crashade på cissis soffa och vi sov inte många timmar, vi hade sällskap av viktor tills klockan började närma sig sju på morgonen, efter det låg jag vaken till kring halv åtta när jag var mer än sliten och mina ögon inte längre ville vara öppna.

Någonting som förvånar mig är att vi vaknade kring två (en powernap eller två har förekommit under dagens lopp) Och vi har hunnit med en sväng på solbacken för telefonsökande till min kumpanjon cissi som alltid på något vänster råkar hitta ett sätt att förstöra sina mobiler.




Jag kommer förövrigt att sakna felicia som for tillbaka till skåne i fredags, och sen blir jag en aning (läs:MYCKET) deprimerad över att elin också åker på tisdag, sjukt trist men vi ses på jullovet brudar♥






Jag älskar dig Rebecka KOM OCH UMGÅS DU ÄR SAKNAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0