I won't survive, but on the other hand, who does?



Sitter med gómusik i lurarna, ska snart börja fixa mitt hår som ser ut som en häxkvast för att sen dra mig ner mot rovön och spendera kvällen med några brudar, Elins sista kväll i skellefteå idag så vi ska mysa i sinne och ta vara på tiden. Imorgon ringer väckaren klockan 05.30 för att klockan 06.30 sätta sig i bilen med Nina och co som styr mot Ikea/alko. Kommer bli awesome, och såklart åker systemkameran med ;)


Har atm ändrat språk på facebook till English(pirate) och sitter och njuter av åsynen, riktigt roligt om man har samma dåliga humor som jag!


Kommentarer
Postat av: M

sv: haha, nämen tack:$ vad glad jag blir!

2010-08-02 @ 19:36:54
URL: http://indivisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0