I wanna know your name


Mardrömmarna jag hade inatt var inte av det lugnaste laget så imorse vaknade jag i panik med blöta kinder. Hittade även ett sms jag hade försökt skicka "JA dom använde det!" kommer bara ihåg att jag tänkte att det var superviktigt att jag skickade detdär smset men jag somnade nog om.

Gick trots allt bra att kliva upp och ta sig till skolan, konstigt nog. Idag har vi byggt torn av lego (hej vi går dagis) och våran grupp var så awesome att vi vann nästan typ om det ens gick...HEHE. Har även hunnit snacka med Emma om hur min framtid på allas vårat älskade thorén (...) kommer bli och vi har en bra plan på G nu vilket känns sjukt bra. Den planen involverar inte någonting som har med att gå om att göra.

Nu ska jag kanske försöka kämpa mig igenom näst sista säsongen av lost och förhoppningsvis påbörja sista säsongen så jag snabbare når mitt mål så jag kanske kan få nåt liv någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0