I like when they loose



Som många av er vet blir mina tårkanaler spårade när jag är förkyld så just nu forsar det tårar bara. Sen är jag snuvig också så om någon hade sett mig nu, snörvlandes och tusen tårar rinnandes längst kinderna hade det sett lite roligt ut kan jag tänka mig. Hostan har kommit ikapp också, så just nu känner jag mig som en flännande zombie med hosta och snuva. Känner mig så otroligt vacker med andra ord. Och himla frisk också.

Men imorgon blir det nog att pallra sig iväg på skolan ändå. Även om det är plättar till lunch, vilket det är tusen gånger i månaden. MEN nu har dom sagt att dom "bara" ska ha det var sjätte vecka. Framsteg dock men... fantasifullt? inte mycket.

Nu ska jag inom en snar framtid stänga av el dator och somna, förhoppningsvis kan jag sova inatt utan att kvävas. HADES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0