All I do is win



Första dagen på thorén avklarad. Börjar ångra mig angående att gå om tvåan. Kände bara att det kommer bli sjukt drygt att gå ETT ÅR TILL. Men det var supernice att träffa alla igen, speciellt Moa som har valt att börja igen♥ Efter skolan blev det iallafall att fara och ta en kaffe med Soffan, sen gå med henne och Simon till trafikskolan och få lite ångest för att jag knappt börjat övningsköra.

Började sen cykla hemmåt när jag mötte Nina på vägen som tur var så vi gick på stan ett tag innan vi drog till cissi och släpade med henne till dallas. Sjukt kallt har det varit ute idag så jag höll på att frysa ihjäl när vi cyklade till Cissi för att sen cykla till nina. Nina har förövrigt smittat mig med hennes turkförkylning. tack bebe!

Kvällen har efter det bestått av mys, ärvning av kläder och fångarna på fortet som är KUNG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0